CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 25, 2011

Abdullah Khairul Azzam..aku suka dia ^_^

ehem2...siapakah gerangan pria yg memiliki nama Abdullah Khairul Azzam nih? hott!!! hott!!! hehehe

"pakwe ke ni cik khalida?"
"bila cik khalida kenal ngn dy?"
"dh berapa lama cik ngn pria tersebut?"
"bila cik ngn dy nk kawen?"

demm..para wartawan n paparazi mula nk wat gosip kt ai..ai tau la ai retis...muahahahahaaa
(perasan yg teramat sgt..adusss)

ekceli...dia la Abdullah Khairul Azzam idamanku...
 

inilah dia pria yg menjadi pujaanku..bkn kerana rupa mahupun darjat, tetapi kerana sifatnya membuatkan aku tertarik dgn orangnya...eh..bkn orgnya aje..tetapi peribadinya...walopon dy hanya penjual bakso cinta dan dulunya mnjadi pembuat tempe, tp ak x kisah semua itu...sbb dy boleh membimbingku ke jalan yg diredhai olehNya insyaallah...ya...aku  memang suka ABDULLAH KHAIRUL AZZAM... ~perghhh..pengakuan kottt~

hahahaha...mengarut seyh pengakuan aku..hahaha....mentang2 la smlm baru mengulang semula tgok KCB 1 n KCB 2 non-stop, tros mula berangan cmni..hahaha...

ekceli...nama sebenar pria ganteng ini ialah Kholidi Asadil Alam...pelakon KETIKA CINTA BERTASBIH 1 n 2
 

aku minat dia bkn kerana rupa...tp kerana peribadinya wktu melakonkan watak Abdullah Khairul Azzam...bagiku...rupa paras bukan penentu kebahagiaan utk sesebuah perhubungan...tetapi ketulusan kita dlm memelihara hubungan itu yg pnting..disamping berusaha mencari keredhaan Allah utk memelihara sesebuah perhubungan...kan? :)

aku tertarik tgok cara dia...perwatakan dia..peribadi dia...kalau boleh aku nk bakal suami yg mempunyai perwatakan mcm khairul azzam nih..sbb aku sgt memerlukan insan yg boleh membimbingku dan anak-anakku ke jalan kehidupan yg mendapat keredhaan Allah...insyaallah...dan semoga aku dikurniakan seorang suami yg soleh utk membimbingku menjadi wanita yg solehah..amin...

No comments: