CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 10, 2012

SEBULAN MENYEPI

ASSALAMUALAIKUM W.B.T ^_^v

eh2..lamanya aku x menghapdate blog nih..ya ampunnnn..sebulan lebih sudah ya..berhabuk sudah..hehehe
yepp...memang aku nak je hapdate blog ni..kalo boleh tiap2 hari nak tulis mcm2 kisah hidup aku..tapi ntah la..tiba2 rasa mcm xde semangat nak mengarang..mybe sbb membizikan diri dengan buat benda2 lain kot.. mcm menyempurnakan ASSignment aku yang belambak tu.. (tp dh abes skrg!!)

mood nak menghapdate x kunjung tiba sebab aku skrg meralit pulak berBLOGWALKING ke blog2 yg fofular n x fofular utk menstalk baca mcm2 kisah hidup org, cerita2 lawak, menstalking org, err perlu kew? hewhewhew :D

so..skrg nak kena timbul mood balik utk merajin menghapdate blog aku nih..harap2 istiqamah la ye..amin..doa2kan la tau..hik3

No comments: