CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 9, 2012

berOMBAK RINDUan

ye..minggu lepas aku baru berpeluang berOMBAK RINDUan setelah x dapek nk g tgok kt bigC..nk wat cmna..masa n waktu x mengizinkan daku utk g bigC sopmo2.. ::bilamasalakakukakiwayangntahdahnasebbadan::

from my opinion ~ceewaaahh skiping u nyahhh~ citer ni biasa2 je..x sehebat novel OMBAK RINDU yg meletops3 tu.x caye try baca novel dy..lagi best! n citer adaptasi ni x sama ngn novel sgt..ada jln citer yg ditambah2 sndiri..dhtu...cepat bebenor jln citer filem ni bergolek...x puas hati btoi..x sempat nk feeling n nanges pon..baidewei....aku suka Aaron!!! Hariz biasa2 je dlm filem ni..bkn mcm dlm novel...

walaubagaimanapun...ak tetap sokong filem ni..yela filem Malaysia...sape lagi nk sokong kalo bkn rkyat Malaysia..yedok? n ak sgt2 suka ost OMBAK RINDU!!! semua best2!! paling bermakna n memberi makna n ak feeling habes ialah lagu OMBAK RINDU..lagu ni mcm luahan hati ak sndiri...luahan ikhlas dari jauh di lubuk hati aku utk si dia ~ntah la sapa2 pun..~

"dear my ______....saya harap awak mengerti luahan hati saya ni..walaupun bkn tulisan atau karya saya sndiri..tp ia memberi makna yg besar buat saya...harap awak hayatinya.."    ^_^

::aww..tersuwit2 lak...ntah pape ntah ceq merepek merapu...teda ada kena mengena dgn yg hidup mahupun bkn hidup ye::

ini la bait2 puitis nye ->


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

No comments: